Prezent

Dziś wieczorem wybieram się na urodziny przyjaciółki. Taka babska imprezka. Przedwczoraj dopiero zakupiłam prezent, bo wcześniej niestety nie miałam na to zupełnie czasu. Nawet długo nie szukałam, teraz wszystko znajdziemy w Internecie nie ruszając się z kanapy.  Kupiłam prostownicę parową, bo wiem, że ostatnio Kasia takiej szukała i z tego co się dowiedziałam jeszcze jej nie zakupiła. Wczoraj rano kurier dostarczył przesyłkę, więc wszystko dopięte na ostatni guzik i mogę iść balować. Już się nie mogę doczekać wieczoru. Zakładam małą czarną na tą okazję i botki, bo pogoda jeszcze nie pozwala na balerinki, ale całość prezentuje się świetnie. Delikatny makijaż i będzie extra. Życzcie mi udanego wieczoru. Pozdrawiam

Skomentuj

