Błogie lenistwo

Dzień dobry wszystkim w środkowy dzień tygodnia. Ja już się uwinęłam i jestem po pracy, wiec postanowiłam, że coś napiszę na bloga. Nie mam ostatnio, dużo czasu i trochę zaniedbałam bloga, ale postara się częściej dodawać wpisy. Pogoda ładna, wiec większość ludzi dzisiaj nie może narzekać, ale już bym chciała by wróciło to ciepło, które nam towarzyszyło w zeszłym tygodniu. No może nie taka duchota, ale jak lato, to lato, słoneczko ma pięknie świecić!:-) Jak jest piękna pogoda, to się chce żyć i jak najwięcej czasu spędzić na świeżym powietrzu. Ja to bym mogła godzinami leżeć na hamaku i się wylegiwać na słoneczku, a jakie są Wasze preferencje pogodowe?

Skomentuj

