Pyszności

Dużo ostatnimi czasy gotuję, piekę i naprawdę sprawia mi to dużą przyjemność. Kiedyś jak byłam mała dziewczynką, to uwielbiałam z mamuśką razem pichcić w kuchni. Bardzo dużo się od mamy nauczyłam i bardzo lubię spędzać czas przy ” garach”. To bardzo dobrze mnie odpręża i działa to na mnie uspokajająco. Przeglądałam w zeszłym tygodniu różne strony internetowe i znalazłam jedną, która bardzo przypadła mi do gustu. Są na niej rożne ciekawe, proste przepisy i już nawet kilka przetestowałam i dania wyszły wyśmienite.  Polecam muffiny wegańskie, pychotka!! Wszystkie przepisy w jednym miejscu, czyli w internecie (https://pl.wikipedia.org/wiki/Internet) to dla mnie świetne rozwiązanie. Teraz będę przygotowywała na jutrzejszy mecz Brownie z ciemnej czekolady. Ciekawe jak wyjdzie i jak zasmakuje moim gościom. Nie mogę doczekać się jutra. Meczu i Brownie 🙂

Skomentuj

